Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Συνεντευξη με την mwroulini_uea

Γεια σας!


Τι κανετε; Απο αυριο σχολειο, Ε-Λ-Ε-Ο-Σ, αλλα ευτυχος εγω απο Τριτη ξεκιναω σχολειο γιατι εδω στον Λευκωνα, Σερρες, Μακεδωνια, Ελλαδα γιορταζει η εκκλησια μας.... 
Λοιπον θυμαστε που σας ειπα πως σας ετοιμαζω μια συντεντευξη με την νικητρια του διαγωνισμου που εγινε στο club μου, ellada_m00; Την εχω εδω:

 
1. Γεια σου, αρχικά πες μας μερικά πράγματα για τον εαυτό σου. (όνομα, ηλικία, χόμπι, αγαπημένη ασημότητα, τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις, τι κανείς στον ελεύθερο σου χρόνο και τέτοια):

Γεια! Με λένε Μύρτο και είμαι 14 χρονών. Μένω σε ένα χωριό μια ώρα μακριά από την Αθηνά και πάω 2 γυμνασίου. Μου αρέσουν πολύ τα Αγγλικά και η ιππασία και το hip-hop τα οποία κάνω από 6 χρονών. Δεν μου αρέσει πολύ κάποιος συγκεκριμένος διάσημος αλλά μπορώ να πω πως ο Στάν, ο Χατζηγιάννης,ο Jonny depp, η Shakira με ελκύουν. Αν και η επιλογή της δουλειάς είναι αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα εγώ νομίζω πως θα προτιμούσα να γίνω κάποιο είδος γιατρου,οχι χειρουργός σίγουρη ακόμα καλυτέρα εγκληματολόγος.

2. Πως ανακάλυψες το stardoll;
 
Μέσα από την ξαδέρφι μου. Αρχικά μου είπε πως έχει ξετρελαθεί με ένα παιχνίδι οnline που έχεις την δικιά σου κούκλα και την ντύνεις... Αγοράζεις ρούχα.... Αμέσως την κορόιδεψα λέγοντας πως δεν είναι πράγματα αυτά για την ηλικία μας αλλά όταν μου το έδειξε ξετρελάθηκα κι εγώ!

3. Τι σου αρέσει και τι δεν σου αρέσει στο
stardoll;
 
Μου αρέσει πολύ η δυνατότητα αγοράς ρούχων που υπάρχουν στην πραγματικότητα... Και το γεγονός της μοναδικότητας κάθε medoll. Απεχθάνομαι όμως τον κακό ανταγωνισμό σε αυτό το παιχνίδι, τις κοπέλες που μιλάνε άσχημα και γενικά την αδιακρισία.

4. Έχεις κερδίσει κανένα βραβείο ή έχεις κάνει κάτι στο stardoll που είσαι περιφανή γι’ αυτό;

Έχω γίνει 3 φορές superstar για 4 μήνες συνολικά και έχω κερδίσει αρκετές φορές σε διαγωνισμούς!
Βεβαία το όνειρο μου είναι να γίνω μια μέρα covergirl αλλά δεν βιάζομαι! Περιμένω την κατάλληλη μέρα!

5. Τι σου αρέσει περισσότερο στο
stardoll;
 
Μου αρέσει η διαφορετικότητα μοναδικότητα θα μπορούσα να πω, κάθε ατόμου άσχετα αν την χρησιμοποιεί λανθασμένα ή σωστά

6. Ποσό άκυρο παίζεις stardoll και πες μας τι πιστεύεις εσύ για την φιλιά μέσω ενός τέτοιου εικονικού κόσμου:

Παίζω περίπου 5 μήνες και νομίζω πως δεν υπάρχει φιλιά μέσω αυτού του παιχνιδιού αλλά και γενικά μέσω κοινωνικής δικαίωσης! Για να κρατήσει μια φιλιά και να εξελιχθεί σωστά χρειάζεται πολύ γερά θεμέλια τα οποία χτίζονται με την επαφή, την συζήτηση και το πέρασμα του χρόνου.

7. Πες μερικά πράγματα/συμβουλές για τα άτομα που διαβάζουν αυτή την συνέντευξη..

Θα ήθελα να σας συμβουλεύσω να δοκιμάζετε τα πάντα αλλά κάθε πράγμα στον καιρό του.. Για παράδειγμα οι σχέσεις σε αυτήν την ηλικία αν κάτσετε να το σκεφτείτε είναι παραλογές. Αν και εγώ η ιδία έχω και είχα στο παρελθόν καταλαβαίνω πως κάθε φορά διαλέγω λάθος άτομο αφού εις έκλειψη σωστής κριτικής και είμαι ακόμα ανώριμη. Ακόμα και που γνωρίζω πως είναι λάθος δεν μπορώ να σταματήσω γιατί πια έχω εθιστεί. Ελπίζω να με ακούσετε. Φιλιά!!!

Ωραια η συνεντευξη;
Μου φαινεται ενα ομορφο, καλοκαρδο, φιλικο, τριφερο, εξυπνο και σοβαρο κοριτσι. Συνφωνω και επαυξανω με ολα αυτα που ειπε!

Φιλια, sellybarbie2 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου